pondelok 9. septembra 2013

Another world 11.časť

Takže takto,pokiaľ tu nebude aspoň 10 like a 5 komentárov končím z príbehom..
nemá to cenu,ak chcete aby som ho ďalej písala vyjadrite sa:)


Preboha čo chce robiť. Zľakla som sa. Zobrala som si kľúče od auta a rýchlo išla k Liamovi. Neotvárali mi ešte že mi dal kľúče inak neviem čo by som robila. „Liam?“ zakričala som a zabuchla dvere. „Liam,kde si? Prosím odpovedz!“ rozplakala som sa. Bola som v každej izbe ale nikde nebol,všimla som si že sú otvorené dvere na terase. Išla som bližšie a videla som ho ako sedí na zábradlí. „Preboha Liam čo robíš?“
„Emily nie prosím nerob mi to ťažším..“ plakal,videla som ako mu tiekli slzy,trhalo mi to srdce.  „No tak Liam daj mi ruku a vrátime sa naspäť dnu,všetko bude v pohode“
„Nie,už to nemá zmysel,všetko je zle,otec je kóme a mama je z toho v depresii. Potom ešte ty a Harry“
„Liam ale takto to nemôžeš riešiť,je mi to ľúto ale teraz to nemôžeš skončiť musíš pri nich byť,vieš ako by sa cítili keby si zomrel? Nemôžeš im to urobiť a ani mne. Liam ľúbim ťa“ rozplakala som sa ešte viac a zošuchla sa na zem. Hlavu som si skryla do dlaní a zrazu som pocítili niekoho ruky na mojom chrbte.  „Liam“ objala som ho a nechcela ho pustiť ale zazvonil mi mobil. „Prosím?“ utrela som si slzy. „Tak čo?“ bol to Zayn. „Všetko je v pohode,potom ti poviem,ahoj“ zložila som a pozrela sa Liamovi do očí. „Liam čo si myslel tým ja a Harry?“
„Počul som vás ako sa rozprávate v nemocnici“ pozrel sa von. „Liam ale ja k nemu nič necítim,ak si dobre počul tak to Harry do mňa huckal. Liam ja ťa milujem,nestačí ti to?“ nič nepovedal iba ma pobozkal. „Fajn ale už ťa nenechám samú z Harrym“ povedal vážne. „Ach Liam netvár sa ako mŕtvola“ zasmiala som sa. „Už som ňou mohol byť“ pozrel sa do zeme. „Liam prestaň! Chceš mi povedať že by si radšej zomrel ako keby si mal byť so mnou alebo rodinou?“
„Lily,nie ja..“
„Nie Lima nič nehovor,keď si to v hlave usporiadaš zavolaj a prosím ťa neurob žiadnu hlúposť“ zobrala som si kabelku a odišla. Ako mohol? Jemu vôbec na nikom nezáleží. Je mi ho ľúto,dúfam že nič hrozné neurobí. Auto som nechala tam a išla do Funky Buddha. Keď som si sadla za bar spomenula som si na naše prvé stretnutie z Liamom. Sedela som presne na tejto stoličke a on vedľa mňa. „Ahoj Jimmy“ zase tu bol môj bratranec.  „Daj mi dvojitú whisky“ usmial sa. „Čo sa deje teraz?“ spýtal sa keď mi podával pohárik. „Nechcem o tom hovoriť prepáč“ celý objem pohára som do seba vyliala a potom som vypila ešte ďalších 5. „Emily myslím že ti stačí,zavolám ti taxík a pôjdeš domov dobre?“
„Nie ja nikam nejdem ešte som netancovala“ postavila som sa a išla tancovať. Videla som Harryho,nevedela som či tam naozaj alebo som až tak opitá že ho vidím. „Harry?“ išla som ku nemu.  Chytila som ho,bol tam naozaj. Musela som sa zasmiať.
Harry:
Keď som ju videl,spomenul som si na to v nemocnici,mal by som ju nechať na pokoji. Ale prišla ku mne. „Lily si v pohode? A čo tu vlastne robíš?“
„Poď ideme tancovať“ zobrala ma na parket. Tancovala okolo mňa,bolo vidieť že nieje triezva. Chcela ísť tancovať na stôl ale zobral som ju s tade radšej preč. „Lily mala by si ísť domov,si opitá“ pozrel som sa jej do očí. Pobozkala ma,nečakal som to aj keď sa mi to páčilo. „Lily nemali by sme chodíš z Liamom“
„Liam tu nieje poď“ chytila ma a ťahala domov. Hodila ma o stenu a začala vášnivo bozkávať. „Emily“ odtiahol som sa. „Povez že to nechceš“ zasmiala sa. Neodolal som,jej bozky boli také vášnivé.
--Ráno—
Zobudil som sa a Lily už bola hore. „Harry len mi nepovedz prosím že..“ behala po izbe ako splašená. „Lily ja bola si opitá a ja trochu tiež a vieš že k tebe niečo cítim nedalo sa tomu odolať“
„Bože Harry,mal si ma zastaviť,čo ak sa to niekto dozvie? Liama to zraní“ rozplakala sa. Toto mi chýbalo,niesom na tieto veci dobrý. „Prepáč“
„Čo prepáč? Nemohol si mi povedať že nie ty máš Liama a položiť ma do postele ale nie ty si sa so mnou musel vyspať“ hodila po mne hrebeň. „Ukľudni sa,Liam sa to nedozvie a ani nikto iný bude to naše tajomstvo dobre?“

„Fajn“ odsekla. „Harry si doma?“ počul som Liama z dola. „Preboha“ povedala Lily a rozplakala sa ešte viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára